Zondag 4 maart 2018 - Kom Bij Me Terug


Beluister hier deze radioshow

  • sailor - sailor
  • santana - i'll be waiting
  • van kooten en de bie - kom bij me terug (let it be me) 
  • sonny & cher - love is strange
  • eric clapton - i can't stand it
  • jan rot - wij gaan niet opzij (i shall not be moved)
  • sam cooke - yeah man
  • reunion - life is a rock
  • sandy coast - just a friend
  • juice newton - queen of hearts
  • humble pie - heartbeat
  • napoleon XIV - they're coming to take me away, haha
  • brotherhood of man - save your kisses for me
  • mal evans memorial band - vrijkaart voor twee (ticket to ride)
  • sam & dave - soul man
  • dalida - come prima
  • badfinger - apple of my eye
  • marc winter - waar blijft die ouderwetse winter
  • holidays - making up time 

Geen opmerkingen: